02-09-2022, 10:01 AM
|
|
Senior Club Cobra Member
|
|
|
Cobra Make, Engine: Contemporary, FE, Tremec TKO 600
|
|
Not Ranked
Alain, I'm not quite sure what your question is. On the CCX chassis, the center differential is affixed solidly to the chassis at the top and at the bottom. The top is affixed to the chassis via 4 bolts into the bracket near the top of the differential. The bottom is firmly attached via the lower conrol arm shafts extending through the holes in the rear chassis crossmember as your photo shows. I'm thinking that perhaps your question is asking is this typical and original from the Contemporary factory or added from a previous owner? If that is the question then yes, that is the original mounting arrangemnt as delivered new from the factory. I hope this helps. If not then contuinue to ask, I and many others here will be happy to assist you.
En francais:
Alain, je ne sais pas trop quelle est votre question. Sur le châssis CCX, le différentiel central est fixé solidement au châssis en haut et en bas. Le haut est fixé au châssis via 4 boulons dans le support près du haut du différentiel. Le fond est fermement fixé via les arbres de bras de commande inférieurs s'étendant à travers les trous de la traverse arrière du châssis, comme le montre votre photo. Je pense que peut-être votre question demande est-ce typique et original de l'usine contemporaine ou ajouté d'un propriétaire précédent ? Si telle est la question, alors oui, c'est l'arrangement de montage d'origine tel que livré neuf de l'usine. J'espère que ça aide. Si ce n'est pas le cas, continuez à demander, moi et beaucoup d'autres ici seront heureux de vous aider.
|